وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

تاریخ : 14 / 1برچسب:مسی,لیونل مسی,مصدومیت مسی,بارسلونا,آخرین وضعیت مصدومیت مسی,
زمان انتشار : 15:17....... نویسنده ی مطلب : پدرام

تیم اول بارسلونا امروز جمعه برای آماده سازی برای بازی با سلتاویگو تمرین کرد . لوئیس انریکه همه ی بازیکنان را در دسترس داشت و بنابر گزارش موندو دپورتیو پیکه , بوسکتس , پدرو , اینیستا , مسی و ماسچرانو نیز با هم تیمی هایشان تمرین کردند.

عکس / مسی تمرین کرد

 

لیونل مسی نیز روز گذشته تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت . او دو بازی تیم ملی آرژانتین با السالوادور و اکوادور را به دلیل مصدومیت پای راست از دست داد . با این حال مسی امروز با موفقیت تمرین کرد .



بر اساس بررسی های Football Observatory لیونل مسی با عملکرد درخشانش در سال 2015 در صدر برترین مهاجمان جهان جای گرفت.

 

 

از بارسلونا بازیکنان دیگری همچون لوئیس سوارز و نیمار نیز در لیست 105 نفره ی ارائه شده توسط این موسسه به چشم میخورند که حتی رتبه ی آنها نیز از رونالدو بهتر است.



ادامه ی خبر...

شب گذشته در حساس ترین دیدار این هفته لالیگا دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برابر یکدیگر صف آرایی کردند و در پایان این شاگردان لوییس انریکه بودند که با نتیجه دو بر کی بر میهمان فائق آمدند و اختلاف امتیاز در صدر جدول را به عدد 4 رساندند .

لیونل مسی بهترین بازیکن میدان ال کلاسیکو شد

لیونل مسی در این دیدار پاس گلی ارزشمند برای متئو ساخته و پرداخته کرد و با نمایش خوب خود علیرغم اینکه گلی نزد مطابق هفته های گذشته بهترین بازیکن میدان شناخته شد.



ادامه ی خبر...

در واکنش به خداحافظی هانری از دنیای فوتبال، بسیاری از بازیکنان و هم تیمی های سابق او، در صفحات اجتماعی خود به تقدیر از این ستاره فرانسوی پرداخته و یاد روزهایی که او در زمین فوتبال می درخشید را گرامی داشتند.

 

پيام لئو مسي به مناسب خداحافظي هانري

 

آخرین این بازیکنان، لئو مسی بود. مسی امروز در صفحه اجتماعی خود نوشت:" تیری عزیز، هیچگاه روزها و لحظات شیرینی که در کنارت بازی کردم را از یاد نخواهم برد. برای تو در دوره جدید زندگیت، آروزی بهترین ها را دارم."



ادامه ی خبر...

نيمار، ستاره بارسا، فاش کرد راي خود براي انتخاب بهترين بازيکن سال 2014 جهان را فاش کرد.‏

 

راي نيمار براي توپ طلا فاش شد

 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل، می توانست در رای گیری توپ طلا شرکت کند. او که ‏خود در فهرست 23 نفره نامزدهای توپ طلا حضور داشت، در فهرست نهایی جای نگرفت.‏



ادامه ی خبر...

شب گذشته دو تیم بارسلونا و پاریس سنت ژرمن در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، کاتالان‌ها موفق شدند با نتیجه 3-1، حریف خود را شکست داده و به عنوان تیم اول به دور بعد رقابت‌ها صعود کنند.

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10817626_1516576388603938_1463294830_n.jpg

مسی درست 4 دقیقه پس از گل زلاتان روی پاس سوارز بازی را به تساوی کشاند و پس از آن بود که نیمار و سوارز نیز موفق به گلزنی شدند.



ادامه ی خبر...

شاید مافیایی ترین کار ممکن ، ندادن توپ طلا به بازیکنی است که در طی چند هفته ، بزرگترین رکورد های جهان را جابجا کرده است .

 

مسی و رکوردی دیگر ؛ همچنان ادامه دارد !

 

این بار مسی رکورد گلزنی در همه رقابت های اروپایی را با 75 گل شکست و موفق شد 375 گل رسمی در بارسا به ثمر برساند.مسی برای رسیدن به رکورد تاریخی رائول تنها 95 بازی انجام داده است.



درود بر آبی آسمانها و خون جاری در رگها...

بعد از 3-4 ماه غیبت بالاخره یه فرصتی پیش اومد تا با رفقای بارسانیوزی خودم گپ مختصری رو در حد چند دقیقه داشته باشم...همینکه این یادداشتو ، یه روزه سرهم کردم شاخ غول شکوندم و از اینکه واقعا نمیتونم به کامنتها پاسخگویی کنم معذرت میخوام.

http://parsiup.com/upload/poj_640x360_nominat_messi.v1389643281.jpg

"این یادداشت از اون چیزی که فکر میکنید مختصرتره و اگه این دوری چند ماهه باعث نشده باشه تا با قلم بنده نامأنوس بشید قشنگ منظورمو متوجه میشید و لطف میکنید ((یادداشتو تا آخر میخونید)) و ندونسته قضاوت نمیکنید! مرسی!



ادامه ی خبر...

بر اساس اعلام رسمی سایت یوفا، 5 بازیکنی که بیشترین هت تریک را در جریان رقابت های لیگ قهرمانان داشته اند معرفی شدند.

رکورد بیشترین هت تریک لیگ قهرمانان در دستان چه کسی است؟/ رونالدو یا مسی؟

به گزارش بانک ورزش و به نقل از یوفا، کریس رونالدو با 2 هت تریک در رتبه سوم قرار دارد.



ادامه ی خبر...

- فوق ستاره آماده باشگاه یوونتوس ایتالیا در صحبت هایی به تمجید از کاپیتان این روزهای آلبی سلسته پرداخت

 

کارلوس توز: بازی در کنار لیونل مسی بالاترین لذت یک فوتبالیست است

 

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل کارلوس توز فوق ستاره خط حمله باشگاه یوونتوس ایتالیا که پس از مدت ها توسط جراردو مارتینو سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین به اردوی این کشور دعوت شده است در صحبت هایی از بازگشت دوباره به تیم ملی و بازی در کنار لیونل مسی ابراز خوشحالی کرد.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 78 صفحه بعد